Woord van de dag: spierpijn.

Als je je weekend zo vol steekt als ik het mijne, dan neem je de maandag best een extra dagje verlof om uit te puffen. Omdat ik altijd luister naar wijze raad en zéker als die raad van mezelf komt, nam ik dus gisteren een luilekkerdagje. Hoofdactiviteit: olympische spelen kijken.

Actief zijn, het is vermoeiend.

Zaterdag fietste ik 72 (!) km, aan een matig tempo gelukkig, en met af en toe een eet- of drinkstop. De sportievelingen waren thuis gebleven, zodat de dutskes onder ons ook zouden meekunnen. Ik heb het over mezelf, jawel.

De nichtjes waren er ook bij.
IMAG0840

Oma hield alles nauwgezet in het oog.
IMAG0835

We begonnen enthousiast..

.. hadden halverwege een dipje..

.. maar werden beloond met spaghetti!

En de zondag was het alweer feest! Een verjaardagsfeest zelfs! Voor mij! Dat was nog ’t beste van al!

6 gedachtes over “Woord van de dag: spierpijn.

  1. Het was een superdagje! (:Dankjewel om te komen, heb me echt geamuseerd (:En kijk met plezier terug naar de foto's van een Family-day!!.Leuk om hier af en toe iets te lezen, (:Groetjes en kusjes van je tofste nichtje.

Geef een reactie

