Vakantie is .. ten eind.

Vakantie is verdorie veel te snel voorbij, altijd. Ook al begin je er later aan dan alle anderen, mag jij nog uitzwaaien als ieder ander al lang weer terug is, dan nog zijn drie weekjes verlof voorbij voor je het weet.

Nog een geluk dat we er een weekje op uit trokken naar ’t buitenland, of ik zou zelfs al niet meer weten wat ik precies ook weer gedaan heb in die drie weken.

Ik was van plan een uitgebreid reis- en fotoverslag te publiceren, maar daarvoor moet ik er dus eerst eentje produceren. Dat zal er nog wel ooit eens van komen.

Echter! ’t Is niet omdat “de” vakantie officieel voorbij is, dat we niet meer op zwier gaan natuurlijk. Vanavond, bijvoorbeeld, doen we van Ladies Night.

Anyways, tonight, Magic Mike, ik ben er klaar voor.

Geef een reactie

