Count Your Blessings

Als je bewust stilstaat bij de kleine momentjes van geluk, lijkt je leven plots veel meer gevuld dan je zou verwachten. Ofwel heb ik nu plots veel meer te doen, te zien en te beleven dan de weken ervoor, ofwel had ik er vroeger gewoon geen oog voor.

In elk geval, deze week telde ik weer heel wat gelukjes.

– Ik ging alweer een prutsje bewonderen en zag een kersverse papa blinken van trots toen hij z’n kleine meisje een flesje gaf. En ik moest ze zelf natuurlijk ook eens van dicht bewonderen.

– Ik ging naar de film met de vriendinnetjes, om daar samen ons ogen uit te bleiten. Al kwam dat bleiten misschien vooral van mijn kant.

– Ik kreeg een super stoere skaterboy op bezoek. Met zijn vriend Geraar.

– Er was lekkere warme broccolisoep en vanillepudding met speculoos in een caravan.

– Er waren flesjes melk en ribbetjes en gezellig samenzijn op zaterdagavond. En een paarse pyjamabroek met bolletjes

– Er waren verse lakens en een uurtje langer slapen. En daarna een stralende zon.

– Ik ging zelfs onverwachts ook nog naar ’t voetbal.

Geef een reactie

