Geen jaaroverzicht.

Ik dacht, ik schrijf eens een jaaroverzicht. Zo moeilijk kan dat niet zijn, dacht ik. Ik schrijf een beetje over wat ik heb meegemaakt, ik herhaal nog eens wat ik hier al eerder schreef, ik giet er een beetje emotionaliteiten over en klaar is kees. 

Ik was zelfs al begonnen. “2012 was een jaar met hoogtes en laagtes”, schreef ik. 
En toen dacht ik: fok it, 2012 was 2012. De laagtes wil ik zo snel mogelijk vergeten en de hoogtes die onthou ik toch wel!
En zo heb ik mezelf er weer lekker makkelijk van af gemaakt.
Ps. Het is u ongetwijfeld al opgevallen, maar de schrijfinspiratie is ver te zoeken de laatste weken. Zelfs een half uur naar een leeg scherm staren blijkt niet te helpen. U kunt mij beklagen in de comments. Dank.

2 gedachtes over “Geen jaaroverzicht.

Geef een reactie

