Februari

Gelukkige laatste dag van de maand!

Het blijkt al van januari geleden te zijn dat ik nog eens een blogje pleegde en morgen zijn we alweer maart. Als ik niet snel ben is februari gepasseerd zonder één enkel schrijfsel. Dat kan ik niet laten gebeuren, mijn semi-autistisch hoofd zou helemaal tilt slaan.

Februari was een maand met upsjes en downtjes. En met veel foto’s ook blijkbaar.

Er werd gebakken. Suikerbrood.

Ingrediënt

Na.

Er werd betoogd.

Klaar voor actie.

Het lief keek te veel p0rn0.

Kak

We kregen een pakketje uit Slovenië.

Misleiding

Ik maakte er een uitpakfilmpje van, maar ik was blijkbaar te curieus om de camera goed te richten..

Er werd nog eens gebakken. Ovenkoeken.

Work in progress.

O(ve)ngeduld.

We gingen leren bier brouwen bij de Volkstuinen, maar kwamen thuis met niet veel meer dan een stuk in ons kraag.

Er werd ook gelachen. Op ’t onverwacht, met dank aan KBC. Een aanrader, die Guga Baùl.

Avondje lachen gieren brullen

En voor de rest.. dit recept.. Géén aanrader.

Geef een reactie

