>kleine meisjes worden groot(s)

>Solliciteren, solliciteren, wie zijn best doet zal het leren…

Deze week alvast al drie afspraken. Testen, testen, nog eens testen en achteraf een gesprekje erbij. En we weten allemaal dat ik niet zo vlotjes ben in van die gesprekjes. Duimen dus.

Vandaag moest ik trouwens naar Gent voor een evaluatiegesprek van mijn stage.
Conclusie: Ik ben zeer tevreden van u, je stagebegeleider was zeer tevreden van u, iedereen is dus tevreden van u. En dat zal zich laten blijken in de punten natuurlijk.

Ik heb mij moeten inhouden of ik had daar ter plaatse een vreugdedansje gedaan.

Oh, en blijkbaar had m’n stagebegeleider gezegd dat “hij onder de indruk was van mijn intellectuele kunnen”.

*dit is het moment waarop uw mond openvalt van bewondering*

2 gedachtes over “>kleine meisjes worden groot(s)

Plaats een reactie